سلام و اینا. تصمیم گرفتم برم مشهد. همینجوری ییهویی :) نیاز دارم برم یه جایی یه کم با خودم و خدا خلوت کنم. خیلی وقته دلم مشهد میخواست. پارسال تقریبا همین موقعا رفتم مشهد. چند ماه پیش هم به نیت مشهد یه چادر خریدم که اصلا سرم نکردمش و قراره افتتاح بشه :دی

یه سفر 4-5 روزه که از فردا صبح، 5 شنبه تا دوشنبه ادامه داره. میخواستم دو شب بیشتر نمونم که هزینه هام زیاد نشه. ولی دیگه اینجوری شد. برای بلیطا و هتل، تقریبا یکی از حسابام خالی شد، ولی عیبی نداره. تازه فولبرد هم نگرفتم و این خرج ها ادامه داره.

بعدش اینکه یه حس عجیبی دارم که الان که فکرشو میکنم همچین نادر هم نیست و قبلا هم اتفاق افتاده. ولی حس میکنم ممکنه برنگردم از این سفر. نمیدونم چرا. حسه دیگه! خلاصه که اگه ندیدمتون حلالم کنید و بیایین اینجا برام دعا کنید و بگید خوب شد لااقل هنوز پایان نامشو ننوشته بود و از شرش خلاص شد :دی هرچند من این چند وقته انقدر بی معرفت شدم و به هیچ کس سر نزدم که دیگه تقریبا فراموش شدم. خوبیش اینه که اگه نباشم کسی متوجه نمیشه.

هوا هم یجوریه که نمیدونم چی بپوشم.