نمیدونم چرا ولی انگیزه ای برای نوشتن ندارم این روزا. حتی وقتی یه ایده خوب برای نوشتن به ذهنم میرسه، چون تجربه بهم نشون داده که اون انرژی ای که باید رو از اینجا نمیگیرم، ننویسمش بهتره. انتظار انرژی مثبت هم ندارم، ولی تحمل حرف بعضی آدم ها رو هم ندارم. این که مورد قضاوت و کج فهمی قرار بگیری، از طرف آدمی که فکرش رو نمیشناسی، نمیگم چیز خیلی بدیه ولی خب باعث میشه گاهی فکر کنم که برم یه جایی کتملا ناشناس بنویسم و نظرات رو هم ببندم تا نه من تحت تاثیر حرف خواننده هام خودم رو سانسور کنم، نه کسی خودش رو ملزم بدونه که بیاد نظر بده و درخواست لینک شدن بده، و نه ازین مسخره بازی ها پیش بیاد. شاید هم فقط یه دوره دوری کارساز باشه. این مدتی که نبودم رفتم خونه و کلا لپ تاپ تعطیل بود. با گوشی هم فقط گاهی پیام دوستان رو توی واتس آپ چک میکردم. اما هنوزم انگار اونجوری که باید حس رفرش بودن ندارم. برای سلامتیم دعا کنید :|