قبل از این که چیزی در مورد دورهمی امروز با دوستان بلاگر بنویسم، واقعا لازم میدونم از هولدن تشکر کنم. اینکه باعث شد این جمع شکل بگیره و دوستی صمیمانه تری بین بلاگرها شکل بگیره. فضای دوستانه امروز و گپ های مختلفی که شکل گرفت برام خیلی جالب بود. از موضوعات مختلفی حرف به میون اومد و همه اعضای جمع، خیلی دوستانه صحبتهاشون رو مطرح میکردن که بخاطر حضور همزمان و گفتگوی متقابل، سوء تفاهم های بلاگی هم درکار نبود و همه لذت بردیم! حداقل از جانب خودم، خیلی از جمع راضی بودم. به مراتب بهتر از دورهمی قبلی!
کاش این دوستی ها از بین نره و ادامه دار بشه. مثلا چند وقت دیگه، نارخاتون به من زنگ بزنه و من بگم دلم توی خوابگاه گرفته، اونم بگه منم امروز آفم، پاشو بیا بریم بگردیم {این جمله یه چیز دیگه بود که تغییر داده شده :)}.
فاطمه الزهرا شیرینی قبولی دانشگاه و ازدواجش رو برامون بیاره. البته قرار شد دفعه بعد برای دورهمی بریم خونه شون :)
خورشید بانو یه نمایشگاه از آثارش برگزار کنه و هممون رو دعوت کنه.
بشینیم با آقای وبلاگ زمر (آقای هاشمی) در مورد راه های پایبندی به اخلاق باز هم صحبت کنیم.
خاطرات سفرهای دکتر میم به اقصا نقاط ایران و جهان و تجارب زیادش توی این مسیر سی و یک ساله رو بشنویم.
باز هم حضور سِر سروش، یه انرژی و جنب و جوش خوب به جمع بده
فرصتی بشه یه کم از حاج مهدی حرف بکشیم :)
واران، اون سوغاتیش که معلوم نبود چی بود که اگه می آورد خراب میشد رو برامون بیاره
و هولدن هم هی دکتراشو توی سر دیگران بکوبه :)
کاش بقیه دوستان هم میتونستن بیان. دلم میخواست جولیک، پریسا، و صبا بازم باشن توی جمع. جاشون واقعا خالی بود.
تبریک ویژه به پریسا جان و همین طور آقای محسن خان!
تشکر ویژه از دکتر میم، فاطمه جان، واران و هولدن برای خوشمزه های دورهمی.
بغل ویژه برای نارخاتون برای همراهی های صمیمانه اش با تکانه های دزدی من :) و مهربونیش
آفرین ویژه به آقایون جمع که این بار معذب نبودن و باعث شدن بحث های خوبی شکل بگیره.