مسئولیت پذیر من
مردی که در تصویر می بینید بسیار بسیار شورش را در آورده از شدت مسئولیت پذیری! این سمت بوم ما را می بینید؟ ایشان دقیقا از آن طرفش در حال سقوط می باشند!
+ به طرف ایمیل دادم که واسه فرصت مطالعاتی میخوام بیام و کلی ذوق کرد که من به کاراش علاقمندم. بعد از موافقتش حالا کلی واسه من بالا و پایین میکنه و هی میره از همکاراش میپرسه و هی میگه من اونقدری توی چنته ندارم که شما بیای 6 ماه پیش من ازم یاد بگیری و بذار برات استادای دیگه هم پیدا کنم که از اونا هم یاد بگیری و وقتت رو بهتر پر کنم و برم فلان موسسه ببینم میتونی اونجا بیای کار بالینی انجام بدی و کیس ببینی و توی کارای مطالعاتیشون کمک کنی و ازین چیزااااااااااا وای! :|
دو حالت داره! یا این آقا کلا خیلی منو زیادی جدی گرفته و فکر میکنه من برم اونجا همش میخوام سرم تو کار و درس و کلینیک باشه و اصلا نمیخوام برم ول بچرخم و خوش گذرونی کنم! یا اینکه بعدش رفته و با همکاراش صحبت کرده و اونا ترسوندنش و گفتن این دختره ایرانیه ها! خطرناکه حسن! اینم حالا داره ایرانی بازی در میاره و روش نمیشه به من بگه نیا! :دی
 از صبح نشستم فکر میکنم توی ایمیلم چی بگم که باز نره سه هفته یه مطالعه میدانی دیگه توی دانشگاهش و موسسه اش راه بندازه و تحقیق کنه :|
خلاصه که خیلی فکر میکنه خبریه، در حالی که هیچ خبری نیست :دی