قراره در ماه می 2067 بمیرم. البته اگه در اثر عوامل دیگه نمیرم! به عبارتی من از همین لحظه نگارش تا اون موقع، 18856 روز و 17 ساعت و 40 دقیقه و 6 ثانیه فرصت دارم که هر گلی میخوام بزنم به سر زندگیم بزنم. اینکه حداقل دو سالش رو باید درگیر این پایان نامه کوفتی باشم خیلی بده. و البته شاید اگه یه تایمر میذاشتیم جلومون که این مدت رو بهمون نشون بده که چجوری هی ثانیه به ثانیه داره ازش کم میشه، استفاده بهتری ازش میکردیم. خدا میدونه چقدر از همین وقت رو پای همین پست گذاشتنا و تلگرام چک کردنا و Clash of Clans ها و غیره و غیره گذاشتیم. حالا اینا که فانه! وقتایی که کلا هییییچ کاری نکردیم چی! البته منفی نگری نمیکنما، دارم فکر میکنم این نزدیک 30 سالی که از عمرم گذشته چیکارا کردم، کدوماش خوب بوده و لازم، و کدوما جاش خالیه یا نباید باشه. همه ی این فکرا فکر کنم از همون نگاه کردنم به افق در پست قبلی ناشی میشه.

شما با زندگیتون چیکار کردید و چیکار میخواید بکنید؟